intercom
28 sep. 2020 om 16:05 uur

Ons jaarverslag 2019 neemt je mee op reis

Transparantie vinden wij bij HeadFirst Group erg belangrijk. Daarom presenteren wij jaarlijks onze cijfers, ambities en successen in een jaarverslag. Onlangs bundelden we dit in het jaarverslag 2019. Een mooi reisverslag van onze groeiende organisatie.

Prachtig resultaat
Ook in dit jaarverslag stond onze reis en de koffer centraal. Op dit moment zijn professionals via onze organisatie werkzaam in 11 landen, dus daarmee beperkt onze reis zich inmiddels niet meer tot Nederland en Belgi├ź. Ook bereikten we in 2019 een mooie mijlpaal. Ruim 10.000 professionals zijn via HeadFirst Group aan het werk bij onze 370 opdrachtgevers. Wij zien dit als een bijzondere prestatie.

Maar niet alleen wij. Ook de cijfers in de Flexmarkt Omzetranglijst liegen er niet om. In 2019 behaalden we hier zelfs de 2e plek. Dit betekent dat we voor het eerst in onze historie een jaaromzet van meer dan 1 miljard euro bereikten. Dit maakt ons met recht de markleider in Nederland op het gebied van inhuur van externe professionals.

Kansen in coronatijd
En toen kwam dit jaar ineens het coronavirus. Het virus, en de bijbehorende economische gevolgen, hebben vanzelfsprekend ook invloed op de inhuurmarkt en onze organisatie. Gelukkig kunnen we meebewegen met de ontwikkelingen in de markt, en kijken we vooral naar nieuwe kansen. Met onze collega's zetten we de schouders eronder en hebben we een goede manier van werken op afstand gevonden. Daarnaast zetten zetten we de belangrijke stap van HR-dienstverlener naar platformbedrijf.

Benieuwd naar onze complete reis? Je leest het jaarverslag hier

Mee op reis?
Onze ambities zijn groot, en daar kunnen we enthousiaste collega's bij gebruiken. Ben je ge├»nspireerd om met ons mee te reizen? Kijk dan snel bij onze openstaande vacatures of neem contact op met Thirsa Schneider via thirsa.schneider@headfirst.nl of +31 (0)23 568 56 30.

Nieuws en activiteiten